Tog-trailtur for Julsø-Ultra-hjælpere – og øvrige klubmedlemmer

Shit, hvor er vi gode! 🙂 Det er tid til at klappe os selv på skuldrene! Sikke en trailfest-dag vi fik afviklet 🙂 Arriva har tilbudt, at give en togtur til hjælpere til Julsø Ultra og andet godt-folk – så vi kan komme på udflugt 🙂

Vi har besluttet at turen går Engesvang og området ved Bøllingsø fredag d. 20 maj  med afgang fra Silkeborg station kl. 16:14.

Ved Bølling sø bydes der på; En gåtur 🙂 Ca. 11 km. En lunte tur 🙂 ca. 13 km – hvor der er god tid til at stoppe op, gå osv. En Hardcore Trailtur 🙂 ca. 25 km- hvor der bl.a. løbes retur til Silkeborg ad listige stier.

Efter turen tager vi toget retur til Silkeborg og spiser sammen i klubhuset, bruger saunaen og hygger max. 🙂 Da vi ved, at det er kort varsel osv. så laver vi en lignende tur til efteråret.

Turen er for alle hjælpere eller medlemmer af Silkeborg OK – tilmelding er nødvendig på denne begivenhed 🙂

Det er også ok, at slutte sig til den sidste del i klubhuset, hvis ikke man kan nå det til 16.14. Evt. kan man tage toget en time senere og slutte sig til… (Det skal dog lige koordineres 🙂)

Tilmelding til Simon: Tlf 22281976 / grimstrup@gmail.com