50 km O-løb – lodtrækning om gratis deltagelse

Lørdag den 20. august vil vores klubhus være centrum for Danmarks længste orienteringsløb. Et ultra langdistance o-løb på 50 km med over 120 poster, der sædvanligvis i 3 sløjfer vil give dig mulighed for at komme rundt i de fleste skove omkring Silkeborg på blot 1 dag.

Løbet arrangeres af et specialkompagni i Hjemmeværnet for 29. gang. Det er velkendt blandt mange orienteringsløbere, der holder af laaaange distancer. Har du ikke prøvet det før kan det absolut anbefales som en passende udfordring.

Læs mere om arrangementet på løbets hjemmeside www.50km.dk eller på facebook www.facebook.com/50km.dk

Tilmeldingen er åben. Bemærk at denne sker på hjemmesiden og ikke via o-service.

Silkeborg OK har af arrangørerne fået stillet 2 gratis tilmeldinger til rådighed. 1 på 50 km distancen, og 1 på 25 km, som også er en mulighed. Dem trækker vi lod om blandt de tilmeldte fra klubben den 13. august. Lodtrækningen udføres ikke af notarius publicus men af vores formand. Du kan sikkert regne ud at der er gode chancer for at vinde, men du skal være tilmeldt den 13. august.