Rejseplan og huskeliste til DM hold i Gråsten d. 9. Oktober

Vi er 117 løbere til divisionsfinalen i Gråsten. Silkeborg Orienteringsklub har aldrig før stillet med så mange løbere til et stævne. Det bliver en hel særlig mulighed for møde hinanden fra mini til maxi – og fra ny til erfaren løber. Håber I alle tager jer tid til at snakke med mindst et klubmedlem, som I ikke på forhånd kendte.

Og så er der selvfølgelig selve konkurrencen, vi skal løbe og gerne gøre det så godt, at vi vinder og bliver Danmarks bedste klubhold.

Rejseplan

– 8.00 Afgang fra Silkeborg Trailcenter, Vejlsøvej. Mød op i god tid, vi er 84, som skal med dobbeltdækkerbussen.

– 8.30 afgang fra Pejsegården ved Brædstrup.

Vi kører fra Gråsten igen kl. 14.30 og forventer at være hjemme igen kl. 16.30

Silkeborg Orienteringsklub giver bus og startafgift, men kun når du deltager. Hvis du bliver syg eller på anden måde forhindret, giv besked til inga@nykrog.com

Huskeliste

Læs huskelisten igennem og forbered dig på en eftersårssøndag i Gråsten:

• Du skal have din egen madpakke med eller købe en sandwich i kiosken. Du kan dog se frem til et stykke klubkage efter løbet.
  • Har du en klubjakke, tag den på, vi skal nemlig have et holdfoto.
  • Medbring gerne en rygsækstol, campingstol eller lignende. Vigtigt du ikke er træt, inden du løber.
  • Medbring skiftetøj og sko/støvler til efter løbet – gerne en ekstra ulden trøje. Og regntøj og gummistøvler, det regner ofte i Gråsten.
  • Der er ingen bad/omklædningsfaciliteter så forbered dig på et ’badestrands-skift’. Bunden af klubbens medbragte telt giver lidt læ.
  • Har du spørgsmål inden vi skal af sted, så tøv ikke med at spørge.