Plan for træningsløb 2023 ligger klar – hjælp til afvikling ønskes

Plan for klubbens træningsløb i 2023 ligger nu klar med en masse spændende løb. Glæd jer!
Planen kan tilgås via hjemmesiden (til højre): ”SOK åbne træningsløb Plan 2023”.

Hvornår har du lyst at hjælpe ved løb?

Vi vil gerne have hjælp til at afvikle de enkelte løb. Se hvilke delopgaver du kan hjælpe med her i klubbens vejledninger:

• Vejledning til start
  • Vejledning til banelægger
  • Vejledning til postudsætter
  • Vejledning til postindsamler

Link til vejledningerne: http://silkeborg-ok.dk/traeningslob-info/

Vi ønsker planen fyldt ud for hele året, dog med fokus på, at der er arrangører til alle løb i første halvdel af 2023. I planen kan du se hvilke løb der allerede har arrangører. Meld gerne tilbage til Tove på mail tove.j58@gmail.com eller tlf. 26715258, hvis du har tid og lyst til at hjælpe ved et løb. Angiv ønsket delopgave.

Vi håber at du vil afse tid til at hjælpe ved afvikling af et eller flere løb over året. Du bestemmer selvfølgelig selv om du vil hjælpe med én eller flere delopgaver ved det enkelte løb. Din hjælp er uvurderlig, hvis vi skal undgå aflysning af løb.

Har du mod på at gå ombord i opgaver ved træningsløb, men mangler lidt indføring i hvordan opgaven udføres, finder vi gerne en mentor, der kan hjælpe dig undervejs. Angiv i din tilbagemelding hvis du ønsker det.

Godt nytår til alle! Vi glæder os til en masse gode løb i 2023.

Hilsen Giacomo Frattari og Tove Jakobsen