Lørdag d 31.8 afvikles NACS  2024- Vil du give en hånd med?

Kære Klubmedlemmer

Lørdag d. 31.8 afholder vi igen Nordisk Adventure Challenge Silkeborg (NACS).

Vi håber ,at du har tid og lyst til at give en hånd med.

Skriv gerne om du er til få timer, dag eller aftenvagt ? Evt stå post til Master? Kan du evt hjælpe i dagene op til eller søndag til oprydning?

Vi afholder i år DM på Master distancen ,som  starter fredag aften med forventet  vindertid på 18 timer.

Som vanligt er der spændende Fighter og Challenge baner med  vindertid på hhv  4 og  6 timer

Vi arbejder tæt ud fra Klubhuset og Trailcentret , som vil gøre mange ting enklere for hjælpere.

Der vil igen i år  være spændende poster/opgaver rundt  omkring i Sø højlandet til deltagerne, som vil udfordre både fysikken ,det kreative og modet, hvor vi mangler din hjælp til at stå post .

Vi håber at rigtigt mange af jer har tid og lyst til at hjælpe.

Fredag er der brug for at sætte stævneplads op og sætte poster ud samt give en hånd med på Master.

Lørdag er der brug for flest hjælpere og vi har opgaver ,der passer til et par timer eller hele dagen – alt efter hvad du har tid til.

Søndag kan der være dele af oprydning der fortsat mangler , selv om at vi håber at langt det meste oprydning er klaret lørdag.

Skriv gerne tilbage om du kan give en hånd med senest d 9.6.24 på  mail inger.morten@mail.tele.dk

Sæt allerede nu kryds ved tirsdag d 27.8 kl 19.30, hvor der er hjælper info i klubhuset og klubben er vært med øl /vand og pølse fra kl 19.

På vegne af Silkeborg Orienteringsklub v. Frivillighedskoordinator Inger Simonsen