Vil du på hold til DM Stafet den 13/9?

Hvis du vil med til DM-stafet i Tisvilde, er det nu du skal melde dig i O-service, så vi kan få sammensat nogle hele hold i god tid inden tilmeldingsfristen i O-service, som er d. 1/9

Hvis du, i O-service, kan se at der mangler løbere for at danne hele hold i din klasse, spørger du lige din løbemakker om han/hun har lyst til at være med.

OG – der er jo klubtur til Tisvilde, som beskrevet nederst i sidste nyhedsbrev – her

Vel mødt

Træningsudvalget