Ungdomsklubmesterskab 2008

Ungdomsklubmesterskab 2008.
Deltag i ungdomsløbenes eget klubmesterskab tirsdag den 30. september.

U-klubmesterskaber 2008

Som noget nyt afholdes i år klubmesterskaber for ungdomsløbere ved et særskilt arrangement. Det sker tirsdag den 30. september i stedet for almindelig tirsdagstræning.

Løbsområdet er indtil videre hemmeligt, men det bliver ikke frygtelig langt fra klubhuset, da vi efter løbet skal spise kage og have overrakt
præmier til vinderne i de forskellige klasser.

Præmierne sponsoreres dels af løbeforretningen Løberen samt af ungdomsudvalget. Udover præmier til vinderne finder vi også en eller to
lodtrækningspræmier.
Klubmesterskabet afvikles som et ”rigtigt” løb, så det er bedst, hvis Itilmelder Jer i forvejen.

Tid og sted: Tirsdag 30. september kl. 17.45 (omklædt)
Klasser: H-12, H13-16, H17-20, D-12, D13-16, D17-20

Banerne bliver ikke alt for lange eller alt for svære – så alle skal nok komme igennem dem.

Tilmelding på liste i klubhuset eller på mail til peter.sinding.poulsen@skanderborg.dk et par dage inden løbet. Ellers mød op senest kl. 17.30 på selve dagen.

Vi håber at se en masse i klubhuset den 30. september

Ungdomsudvalget i Silkeborg Orienteringsklub