Frivillighedsskema 23/24 på vej ud

Besvar Frivillighedsskemaet og vær med i lodtrækning om 3 Flotte præmier blandt de 100 første svar.

Det er på tide at opdatere SOK´s Frivillighedsskema  og derfor er det på vej ud til Klubbens medlemmer

I skemaet er det muligt for Klubmedlemmer at sætte kryds ved klubbens mange forskelligartede opgaver,  og på den måde tilkendegive ,hvor man gerne vil give en hånd med, når der bliver brug  for det.

Det kan f.ex være at man gerne vil lægge sin energi i Ungdomsarbejdet , så er det muligt at sætte krydser her. Det kan også være, at man gerne vil medvirke til at Udvikle Trail løb i klubregi, bidrage omkring Træningsløb eller bestyrelsesarbejde, opgaver omkring klubhuset , give en hånd med ved klubbens sociale arrangementer eller noget helt andet.  Sæt gerne flere krydser.

Frivillighedsskema 2023/24 sendes ud d 12.10

Der er 14 dage til besvarelse dvs senest svar d 26.10.22

Der vil blive trukket lod om 3 Flotte Craft Sportstasker blandt de 100 første besvarede og dette vil blive meldt ud cirka midt i  november måned.

Det nye Frivillighedsskema med opdaterede maillister over hjælpere til forskellige opgaver, vil  være tilgængelige pr 1.11.22

Frivillighedskoordinator

Inger Simonsen