Indbydelse til klubmesterskab i Stenholt Skov den 2. november

Hermed indbydes du til årets klubmesterskab i Stenholt Skov.

Løbet er et almindeligt Fod-Orienteringsløb, hvor du kan vælge mellem lette, mellemsvære og svære baner i forskellig længde – find den der passer til dig!

Der bliver omvendt jagtstart. Det betyder, at dine resultater af årets løb er baggrund for, hvornår du skal starte til klubmesterskabet, og ALLE derfor forventes i mål samtidig. Vinderen er den, der gør en særlig indsats på dagen, og kommer først i mål. Der kåres 2 klubmestre, en herre- og en dameklubmester. Børn/unge, der løber let bane, deltager ikke i den omvendte jagtstart, men får almindelig starttid.

Klubmesterskab for børn/ungdom (D/H -20) afholdes i september. Ungdomsløbere, der deltager i dette klubmesterskab kan dog stadig nå at blive klubmesterskab i herre- eller dameklassen.

Løbsområde/målestok: Stenholt Skov. Målestok 1:7.500 for Bane 3 og 1:10.000 for øvrige baner.

Tidspunkt: Der er første start ca. kl. 13.00 og man skal være i mål senest kl. 15.30.

Startliste: Lægges ud på klubbens facebookside og hjemmeside senest den 31. oktober.

Mødested: Parkering/stævneplads ligger ud til Klosterlundvej mellem Klode Mølle og Klosterlund Museum. Der er afmærkning fra krydset Kragelundvej/Klosterlundvej ved Klosterlund Museum vest for Kragelund. Kør gerne sammen eller tag cyklen, da der er begrænset plads til parkering.

Tilmelding: Til Christian Biering på mail: cb@ellesvinget18.dk senest den 26. oktober.
NB! Vær opmærksom på, at det er vigtigt at overholde denne frist, da der skal genereres speciel startliste.

Ved tilmeldingen angives:

–  Navn
–  SI-briknummer eller ønske om at låne brik
–  Hvilken bane du ønsker at løbe.

Baner: Du vælger frit hvilken bane du ønsker at løbe. Der er følgende baner:

Bane                 Længde            Sværhedsgrad

Bane 1              Ca. 8 km              Svær
Bane 2              Ca. 6 km              Svær
Bane 3              Ca. 4 km              Svær
Bane 4              4-5 km          Mellemsvær
Bane 5              Ca. 3 km              Let

Pris: Det er gratis at deltage i klubmesterskabet for medlemmer af SOK.

Tidtagning: Der anvendes SportIdent. Det er muligt at låne brikker. Tilmeld/medbring dog gerne egen brik, hvis du har en.

Klubfest

Efter klubmesterskabet har vi den traditionsrige klubfest i klubhuset, hvor vi fejrer årets klubmestre, spiser

dejlig mad og måske har en årsquiz. Særskilt indbydelse kommer snart. Men du kan allerede nu melde dig

til ved inga@nykrog.com