Hjælpere til Nordic Match Trail-O 2023

Klubben skal afvikle Nordic Match 2023 i præcisionsorientering d. 16. og 17. september 2023 og har i den forbindelse brug for en god portion hjælpere.

Lørdag d. 16. september er vi på Langsøskolen og har stævneplads/base i og omkring gymnastiksalen. Dagens disciplin er “tempo”, som kræver en del hænder, da vi skal have 6-7 stande med ca. 3 personer hvert sted.

Søndag d. 17. september er vi på VIA med stævneplads/base i forgangen til deres gymnastiksal. Dagens disciplin er præcisionsoreintering, hvor vi bl.a. har behov for hjælp ved start og mål, samt et par tidskontroller (samt koncept som Tempo).

De opgaver som vi skal bruge hjælp til er følgende:

• Opstilling og nedtagning af stævneplads (begge dage)
  • Bemanding af en lille café (begge dage)
  • Bemanding af tempoposter (lørdag)
  • Hjælp i start og mål (begge dage)
  • Hjælp til tidskontroller (søndag)
  • Evt. postindsamling (begge dage)

Vi håber I har lyst og tid til et par hyggelige dage sammen med os og ca. 80-100 deltagere fra de nordiske lande. Hvis I har, så skriv til mig på nordicmatch@silkeborg-ok.dk og angiv evt. jeres preference for hvad I gerne vil hjælpe med.

Læse evt. mere på www.silkeborg-ok.dk/nordicmatch2023/.

Christian Biering
Stævneleder