SOK Adventure Race 2020

PUBLIKUM RESULTATER OVERSIGTSKORT

Generel info

opdateret 04/08-20

Corona eller ej. Silkeborg Orienteringsklub er klar med et spændende Adventure Race som erstatning for det udsatte EM event. Løbet er 100% arrangeret af SOK og derfor er der en separat tilmelding, facebook og hjemmeside til denne event.

SOK har arrangeret Adventure Race årligt i 15 år og arrangørerne kan slet ikke lade være med at finde på nye og sjove idéer. Vi ved også at mange af vores deltagere savner at komme ud og race sammen som hold, og derfor har vi besluttet at vi vil lave et løb trods corona. Start og mål vil foregå i skoven i nærheden af Silkeborg. Dette giver banelæggeren mulighed for at lave nye spændende postplaceringer og sjove aktiviteter på alle distancer.

Løbet bliver med den kendte kvalitet fra SOKs banelæggere, hvor der lægges vægt på gode kort og navigationsudfordringer. Klubbens mange hjælpere står klar med udfordringer til lands, til vands og i luften. Det bliver en fabelagtig dag, hvor du og dit hold bliver udfordret fysisk og mentalt.

Fighter skal prøve et nyt startsted og dermed nye og sjove og skovnære discipliner. Vi har så mange idéer at vi slet ikke ved, hvor vi skal stoppe..

Challenge deltagerne vil få en fabelagtig løbsoplevelse. Som sædvanligt er SOK garanti for masser af spektakulær natur og spændende overraskelser undervejs.

Løbet afholdes lørdag d 5. september 2020 med start, mål og stjernecentrum fra Sletten (Bøgedalsvej, Ry).

Et hold består af 3 personer (2 personers hold tilladt på Fighter distancen), så saml kolleger, venner eller familie til en dag i multisportens tegn.

Tilmelding:

Tilmelding foregår via Dansk Adventure Race Unions hjemmeside.

Det er muligt at tilmelde et hold hvor en eller flere ”Deltager tilgår”. Disse skal senest påføres senest 22/8, hvor tilmeldingen lukker. Ændringer foretages ved at logge ind her på tilmeldingssiden. Se hjælpevideo vedr rettelse af deltagernaven mv.

Priser pr hold:

Fighter: 1000 kr til og med 5/7-20, derefter 1300 kr

(Fighter hold under 21 år samt skoler: kontakt os vedrørende mulighed for rabat eller fællestilmelding)

Challenge: 1200 kr til og med 5/7-20, derefter 1500 kr

U21 (kører challenge ruten): 600 kr til og med 5/7-20, derefter 750 kr

Prisen inkluderer race, startnumre og mad i mål. Tilmelding senest 17/8-20.

Overnatning og bad:

Løbsarrangøren stiller desværre ikke overnatning til rådighed. Der vil være meget begrænsede bademuligheder – men søen er tæt på!

Corona forholdsregler:

Vi følger myndighedernes retningslinier på det givne tidspunkt. Løbet er planlagt med mulighed for at skrue på flere forskellige knapper, så det kan overholde forskellige forsamlingsforbud uden at skulle aflyses.

Yderligere information:

Følg os på Facebook, hvor der kommer træningstips og historier fra planlægningen.

Der udsendes et deltagerbrev på mail i ugen inden løbet. Dette skal læses grundigt af alle deltagere.

Følg med her på siden, hvor der løbende kommer yderligere information.