Luksus træningsløb – for alle !

Smile

Lørdag d.13/2 og lørdag d.20/2 gør vi lidt ekstra ud af vores træningsløb. Tag hele familien med, der vil være noget for alle…

Ud over de sædvanlige 5 baner (let, mellemsvær og svære) vil der blive lavet begynderbaner. Repræsentanter fra ungdomsudvalget vil være behjælpelig med at introducere og vejlede.
For de løbere, som ønsker ekstra udfordringer vil der være ekstra svære baner at vælge imellem. Banerne vil være lavet på kort, hvor der kun er bevoksninger og kurver !

Løbet d.13/2 foregår i Østerskoven. Vi mødes i klubhuset, hvor der vil være start fra kl.13.

Løbet d.20/2 foregår i Sønderskoven V. Vi mødes i klubhuset kl.13, hvor kort udleveres, hvorefter der køres i skoven.

Efter begge løb er der kaffe (og måske kage Smile) i klubhuset, hvor der også er mulighed for bad/sauna.

Hilsen ungdomsudvalget og træningsudvalget