Oopstart d. 16. august 2016 for ungdomsløbere

I Silkeborg Orienteringsklubs Ungdomsudvalg er vi ved at lægge sidste hånd på den nye sæson med masser af spændende, udfordrende, våde og stejle baner i skoven.

Vi trækker den dog lige en uge endnu, så I lige kan få lov til at starte i skolen først, men så går vi også i gang…

D. 16. august 2016

Søndagen før kommer der som sædvanlig en mail ud med informationer om hvor, hvordan og hvornår vi mødes. Vi kan dog allerede nu løfte sløret for at trænerne i mini-gruppen har besluttet at begynde en anelse tidligere (af hensyn til aftensmad og sengetid). Mini’erne vil derfor i den nye sæson træne mellem kl. 17.00 – 18.00 ved og omkring klubhuset.

Hvis I har spørgsmål, må I endelig kontakte én af trænerne eller lederne. I kan finde vores kontaktinformationer hér på siden under Ungodmsafdelingen.