Kageordning og spisning til SOK ungdomstræning

Henset til det fantastiske store antal ungdomsløbere vi har i klubben, har vi revideret lidt på vores spisnings- og kageordning.

Læse mere om ordningen og se hvornår du skal lave mad eller kage/boller til træning herunder.

For dem der er nyere i SOK, så plejer vi især i efteråret og vinteren at spise sammen, enten decideret aftensmad eller kage/bioller. Tidligere har vi fået nogle forældre til at lave mad i klubhuset, når vi har haft spisning, men da vi nu er blevet mange til spisning, er logistikken i køkkenet lidt en udfordring. Vi har derfor valgt at revidere koncepterne lidt og gjort det en anelse lettere for os selv.

I stedet for, at vi skal forsøge at finde frivillige, har vi tilladt os at lave en liste over hvem, der skal medbringe hvad og hvornår. På den måde får vi rimeligvis fordelt “arbejdsbyrden”, så vi håber I vil bakke op om dette.

Listen er delt op i dels spisning/mad og dels kage-/bollebagning. Herunder kan I se hvad man skal lave til henholdsvis mad og kage/boller:
Mad – En pastasalat med tilbehør til 20 personer (tilbehør kan fx være dressing og/eller flütes) – Udlæg refunderes
Mad den 13-12-2016 – Risengrød eller ris ala mande til ca. 20 personer – Udlæg refunderes
Kage/boller – Ca. 20 stykker kage eller ca. 20 boller – Udlæg refunderes IKKE
Listen kan I se nederst i denne mail og den kan findes via følgende link i en altid opdateret version: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1hBqz7Dr1F8RAq_UHgqRZPsKL9XUxW_mUFqinuw2lCd8/edit?usp=sharing

Hvis I ikke kan stå for mad/kage/boller på den specifikke dato, så vil vi bede jer forsøge at bytte med én af de andre forældre. Det kan I enten gøre når vi mødes til tirsdagstræning eller på Facebookgruppen Silkeborg OK: https://www.facebook.com/groups/silkeborgok/. Når I har fundet en afløser, så kontakt Heidi, som så vil sørge for at rette listen.

Vi håber I vil bakke op om konceptet da vi lægger stor vægt på at få skabt nogle hyggelige rammer omkring træningerne, også bagefter vi har været i skoven. Vi vil derfor også gerne opfordre alle løbere (og “skygge” forældre) til at benytte bad og sauna og blive lidt længere de dage hvor der er kage/boller og deltage i spisningen.
Mvh.

Ungdomstrænerne