Så alle ved, hvad der er på spil

Hvilke konsekvenser får Silkeborg OKs placering til DM Hold?

Ingen medaljer:
På vej hjem i bussen vil formanden spille jødeharpe og synge ”Jens Vejmand” (det er ikke værd bevidst at løbe efter).

Bronze:
Flødeboller på hjemturen.

Sølv:
Flødeboller og øl/sodavand på hjemturen.

Guld:
Flødeboller og øl/sodavand på hjemturen foruden chokolade guldbarre til ungdomstræning på tirsdag og et passende antal flasker vin til klubfesten d. 5. november.

Desuden sker der forskelligt undervejs:

–          Rundstykker i bussen på vej til Fyn.

–          Lodtrækningspræmier fra Trimtex, Racing Denmark og vores spændende loftdepot. Præmierne trækkes på stævnepladsen.

–          Præmie til de tre hurtigste tider i opløbet.

–          Kængu-trail på stævnepladsen hvor klubbens medlemmer kan stille op i klasserne U1, U2, Junior/senior, senior. Alle klasser er for begge køn og med præmier til vinderne.

–          Vi knipser det officielle klubfoto lige efter præmieoverrækkelsen.

Bussen kører fra Silkeborg kl. 7:00 og fra Brædstrup kl. 7:15. Se mere om bussen her: http://www.silkeborg-ok.dk/index.php/component/content/article/105-uncategorised/1500-faelles-bus-til-dm-hold-pa-sondag-d-9-oktober