Silkeborg OK i samarbejde om foto-orientering på Himmelbjerget

Find vej på Himmelbjerget
… er en tur gennem historien om Himmelbjerget, i form af et orienteringsløb – med kortet kan du gå på opdagelse, og du behøver ikke at løbe!

Hent app’en TravelTales i Appstore eller på Google Play og start turen ‘Himmelbjerget’. Find lydposterne, som er markeret på kortet her i folderen samt i app’en.
Historien starter automatisk når du finder posten.

Til hver post hører et foto. Hvilket foto hører til hvilken post? Finder du svaret kan du registrere foto-posternes bogstavkoder på www.findveji.dk og komme i ”Hall of Fame”.
Du kan også løse en quiz om Himmelbjerget, på din mobiltelefon.

Dette tilbud er lavet i et samarbejde mellem Silkeborg Orienteringsklub og Naturvejlederforeningen.

Fra Silkeborg OK er det Ulrik Mathiasen, der har været drivkraft.

Hent folder med kort her: http://silkeborg-ok.dk/index.php/find-vej-i-faste-poster/kort-og-dokumenter/338-folder-om-find-vej-i-pa-himmelbjerget