Klubfest lørdag d. 5. november kl. 18:30 i Klubhuset

Klubfesten ligger traditionelt samme dag som klubmesterskabet og dagen efter natklubklubmesterskabet. Så gør klar til et par vigtige løb og en dejlig klubfest med klubkammeraterne.Det er festen, hvor vi fejrer årets kluboplevelser, så tag et kort med, en præmie, en funden genstand eller foto fra årets løb. Alt udstilles og endevendes af klubkammeraterne.

Årets klubfestmenu er steg med tilbehør. Stegen sørger vi for, og vi beder jer deltagere om at bidrage med tilbehøret. Vi forestiller os, at I kan byde ind med kartofler af forskellig slags, fx flødekartofler, kartoffelgratin, bagte kartofler og rodfrugter. Sovs enten kold eller varm med eller uden svampe. Salat med årstidens grønne islæt – og endelig dessert, fx æblekage eller lignende.

Meld gerne tilbage til inga@nykrog.com hvem og hvor mange I kommer, og hvad I påtænker at medbringe.
Vi sørger for at koordinere menuen, og sørger for stegen, det koster ca. 50 kr. pr. person.

På festkomiteens vegne
Inga Jager og Mogens Henriksen