Niels Witting og YACS inviterer alle medlemmer

Kære alle medlemmer af SOK
Som I nok ved, har vi de sidste par år haft et godt samarbejde med nogle partnere omkring vores multisportløb, som nu hedder YACS (Yeti Adventure Challenge Silkeborg). Jeg sidder i styregruppen som repræsentant for klubben sammen med nogle repræsentanter for blandt andet kommunen, Visit Silkeborg og Radisson, og det har været rigtig spændende og lærerigt.

Vi har haft nogle møder om visionerne for YACS fremadrettet, og lad mig bare sige at det lyder spændende. Det er nogle visioner jeg godt mener vi kan støtte som klub og som vil gøre meget godt for klubben.

I den forbindelse er vi alle fra klubben blevet inviteret til en sandwich og sodavand på Radisson d. 15 nov. Kl. 19.30.
Her vil alle, der er med i styregruppen være repræsenteret og fortælle/ give et indblik i hvad vores løb har gjort for Silkeborg samt hvad fremtiden kunne bringe. Silkeborg kommune har en vision om at blive Danmarks outdoor hovedstad og O-klubben og vores løb passer perfekt ind i denne plan.
Håber mange af jer vil møde op og få et indblik og få skabt en fællesskabsfølelse omkring dette.

Hvis I vil deltage må I meget gerne lige give besked til mig enten på: denne mail: nielswitting@hotmail.com eller på tlf. 40295453

Mvh.
Niels Witting på vegne af SOK styregruppen omkring Yeti Adventure Challenge Silkeborg