Nu modtager alle medlemmer frivilligskemaet

Søndag d. 26. marts er ”F-dag” i Silkeborg OK. ”F” for frivilligskema. Denne dag lander skemaet i alle medlemmers mailbokse.

Der er flere mål med skemaet:
–          Nyere medlemmer skal få en nem vej ind til gode opgaver og fællesskab i klubben.
–          Det skal være lettere at finde de rette hjælpere.
–          Det bliver tydeligt, hvis man vil have hjælp til at uddanne sig.
–          Vi får synliggjort klubbens opgaver.

Tanken er, at man kan krydse opgaver af i det omfang man magter og lyster. Opgaverne er mangfoldige og alsidige.

Vi er mange i klubben til at løse de frivillige opgaver, men vi er også ambitiøse med et højt aktivitetsniveau. Derfor vil vi gerne have endnu flere på banen. Men det er også tanken, at man fortsat ”skal kunne give en lillefinger, uden at få taget hele hånden”.

Bestyrelsen håber, at rigtig mange vil tage sig tid til at se skemaet igennem og overveje, hvor der skal sættes krydser.

Det er Inger Simonsen, Mette Voldum Jørgensen og Jonathan Elvø Hansen, der står bag udarbejdelsen af skemaet.