Lær at løbe orienteringsløb – tilbud til nybegyndere

Måske er du typen, der bliver væk mellem stuen og køkkenet; måske kommer dit hold sidst til adventurerace, fordi I ikke kan finde rundt; måske vil du udfordre krop og hoved på samme tid i storslået natur i konkurrence med dig selv og andre?
Start foråret med orienteringsløb i Silkeborgs lysegrønne skove.

Tre forårstirsdage i maj har du chancen for at prøve kræfter med orienteringsløb i Vejlsøområdet. Der er introduktion for nye interesserede d. 2., 9. og 16. maj 2017 kl. 17.45 fra vores klubhus, Vejlsøskovhus, Vejlsøvej 7.

Der vil være introduktionen for både børn og voksne. Der vil være kort indføring i, hvad orienteringsløb er, og hvordan man løber med kort og kompas efter poster. Herefter vil der være mulighed for at løbe flere korte baner. Banerne er beregnet for begyndere og lettere erfarne orienteringsløbere. Børnene slutter kl. 19. Det er rigtig fint, hvis forældre følges med børn.

Orienteringsløb er en sport, som taler til dig, der også vil udfordres med at finde vej med kort og kompas over det område, du løber i.

Silkeborg Orienteringsklub er Danmarks største orienteringsklub. Vi har medlemmer i alle aldre og dyrker foruden orientering i så forskellige sammenhænge som løb, MTB og kørestol også trail-løb og adventurerace.