Opråb fra Anette Pind

Anette Pind fra arrangementsudvalget siger:
Husk Divisionsmatchen d. 1. oktober om op- og nedrykning i Stendal/Ulvedal.
Der er tilmeldingsfrist på fredag d. 22 september.

Vores samlede 3-plads i nordkredsens divisionsturnering betyder at vi alle skal afsted til op/nedrykningsmatchen i Stendal.

Konkurrencen afgøres gennem et sindrigt pointsystem, hvor det gælder om at have deltagere i samtlige klasser. For at stille et stærkt hold, har vi brug for alle; fra begyndere til elite, unge, gamle og dem midt imellem.

Der er baner i mange forskellige sværhedsgrader og alle kan bidrage til, at vi kan opnå points. Det er ikke muligt at ’tælle negativt’, man trækker ikke ned selvom man bommer derude, så tøv ikke med at tilmelde dig.

Vi er i skrivende stund 30 tilmeldt fra klubben og vil gerne være mange flere. Både begyndere og erfarne i alle grupper
Vi mangler dog især de unge piger og drenge på D/H 8 og D/H 6 og DH9
Vi mangler også de unge (og lidt ældre) damer og herrer på D/H 1 og D2 og så de ældre og toperfarne damer og herrer på D/H5

Hvis tilmeldingen på O-service driller (det gør den nogle gange) eller du på anden måde gerne vil have hjælp til tilmeldingen så kontakt Anette på anette.pind@pinde.dk helst senest torsdag. Det vil også være muligt at få hjælp ved træningsaftenen på tirsdag