Optimering af kioskfunktion til stævner!

Opslag fra frivillighedskoordinator Inger Simonsen:

Der er etableret en gruppe af klubmedlemmer, der gerne vil bidrage med at være kioskansvarlige cirka én gang hver 2. år.

Denne gruppe består af Tove Jakobsen, Jørgen Jørgensen, Mette V Jørgensen, Nelly Skammelsen, Inger Simonsen, Susanne Gasbjerg i samarbejde med Anne Marie Krog, Lone Breumlund (kan dog først fra 2019) og Anne Marie Kirkegård.

De kioskansvarlige til stævner i 2018 er fundet.

Der bliver ligeledes lavet en række tiltag, som har til formål at gøre det lettere at arbejde med kioskfunktionen både for ansvarlige og hjælpere.
Der bliver opjusteret på indhold i de materialekasser til kioskarbejdet, der står på loftet med bl.a. en synlig liste, der viser, hvad der altid skal være i kasserne og som dækker behovet til kioskarbejdet.
Der bliver ligeledes udarbejdet en materielliste (borde, stole mm), som er opdateret og som materielpersonalet har kendskab til for at sikre, at rette remedier kommer med på stævnepladsen til kioskarbejdet.

Der vil blive udarbejdet flere vejledninger til brug for kioskfunktion til relevante stævner fx Gudenådyst, Vårsprint, Løvfaldsløbet, som kan findes på klubbens hjemmeside under stævner, så man husker det hele.
På klubben hjemmeside under stævner bliver der ligeledes lagt en mail-liste ind på klubmedlemmer, der gerne må kontaktes for at deltage som hjælpere i det kommende kioskarbejde.
Disse lister vil ligge klar pr 1.2.18.

Og sidst – men ikke mindst, så skaffer klubben 8 smarte forklæder med SOK-logo, som man kan være heldige at få lov at have på, hvis man melder sig som hjælper til kommende kioskfunktioner ????

Så hvis du har lyst til at være en del af denne gruppe af kioskansvarlige eller hjælpere, så skriv gerne til Inger Simonsen på mail: inger.morten@mail.tele.dk

Inger Simonsen

Be part of a great proud team – og i fremtiden i de nye eksklusive SOK-forklæder.