Tirsdagstræningen for seniorer starter igen 20. marts

Så er det forår (i alt fald´ efter kalenderen) og hermed også tid for at starte tirsdagstræning for seniorer igen.

Første træning er tirsdag den 20. marts kl. 17.45. Denne dag foregår træningen i Vejlsø, med udgangspunkt i klubhuset og med fællesspisning samme sted sted bagefter. Spisning koster 30 kr og kræver ikke tilmelding – du møder bare op!

Vi indleder hver tirsdagstræning med instruktion og kortudlevering på 1. sal i klubhuset kl. 17.45, hvorefter vi fylder bilerne og kører til træning i skoven. Der vil være instruktion både for nye og for erfarne løbere. Efter løbet er der bad og sauna, kaffe, te og boller samt mulighed for at diskutere dagens baner hjemme i klubhuset.

En super mulighed for at booste O-teknikken, hvis vinteren har gjort den lidt rusten!

Vel mødt!
Tirsdagstrænerne for seniorer