Divisionsmatch 2. september

Vi nærmer os anden runde at årets Divisionsmatch

2. september skal vi alle løbe i Alstrup krat ved Mariager.

Det er nu vi skal følge op på forårets match i Nordkredsen hvor vi klarede det rigtig godt med en fornem 2. plads, og kun få points op til PAN. Men for at være helt sikker på at kvalificere os til finalen er det vigtigt at vi stiller stærkt – også her i anden runde.

Konkurrencen afgøres gennem et sindrigt pointsystem, hvor det er vigtigt at have deltagere i samtlige klasser. Der er baner i mange forskellige sværhedsgrader og alle kan bidrage til, at vi opnår points. Det er ikke muligt at ’tælle negativt’ selvom man bommer derude, så tøv ikke med at tilmelde dig.

Detaljer om løbet kan ses på http://mariagerfjordok.dk/Staevner/B18/indbydelse18.html Tilmelding sker på O-service, allersenest 24 august, gerne tidligere, så vi kan sætte et strategisk stærkt hold. Der bliver mulighed for at få hjælp til tilmelding til tirsdagstræningen d 14/8 og 21/8 eller man kan kontakte Martin Fjordvald, hvis O-service driller.

Noter også ved tilmeldingen om du har brug for kørelejlighed eller har ekstra pladser i bilen, så vil vi koordinere at alle kommer med.

Divisionsmatchen er også en god lejlighed til at deltage i klubfællesskabet og møde rigtig mange af klubbens medlemmer. Som særlig klubaktivitet vil der være præmie til den der er hurtigst på strækket mellem post 4-5 Smile

Vel mødt, vi glæder os til at se dig

Arrangementsudvalget