Tak for den frivillige indsats til YACS

Klubben har lige leveret en stor frivillig indsats, på alle planer, i planlægningen og gennemførelsen af Yeti Adventure Challenge Silkeborg – YACS. Det har været en stor fornøjelse at opleve og være en del af som ny formand i klubben. En stor tak til alle involverede.
Én af de historier der fik understreget hvor meget klubben leverer af frivillig indsats og i hvilken grad, var historien om tre guldmedaljer i JFM stafet:
Klubbens hold på D60, Ingrid, Britt og Tove, var alle tre travlt optagede af at hjælpe med YACS, men formåede lige at knibe en stafet ind om lørdagen, løbe sig til guld og så i øvrigt skynde sig tilbage til YACS for at hjælpe videre. De nåede ikke engang at få guldmedaljerne med fra stævnet, men fik dem senere.
Og den indsats var ikke unik, så billedet af deres tre guldmedaljer er samtidig tænkt som en anerkendelse for den store frivillige indsats mange gør i Silkeborg Orienteringsklub. En indsats som er med til at skabe den positive fremgang vi har i klubben og at SOK er en god klub at være en del af.
Så endnu engang en stor tak for indsatsen!

Christian Biering
Formand for Silkeborg OK