DM-Hold på Sjælland

Smile

Vi skal til DM for klubhold d. 7. oktober – allesammen

Til divisionsmatchen d. 2/9 kvalificerede vi os til landsfinalen ved at opnå en samlet 2. plads i nordkredsen, efter PAN og foran Horsens OK. Smile

Nu gælder det så landsfinalen, også kaldet DM for klubhold, som afvikles d. 7. oktober i Store Hareskov, på Sjælland. Så sæt allerede nu kryds i kalenderen, for også denne gang har vi brug for alle klubbens gode kræfter; fra begyndere til elite, unge, gamle og dem midt imellem.

Konkurrencen afgøres gennem et sindrigt pointsystem, og der er baner i mange forskellige sværhedsgrader hvor alle kan bidrage til, at vi kan opnå points. Det er ikke muligt at ’tælle negativt’, så tøv ikke med at tilmelde dig.

Hvis du vil se mere om løbet er her et link til indbydelsen.

Da finalen finder sted på Sjælland, arrangerer klubben gratis bustransport. Turen er derved også en rigtig god lejlighed til at deltage i klubfællesskabet og møde rigtig mange af klubbens medlemmer. Nærmere informationer om afgang og andre detaljer for bustransporten kommer senere her på klubbens hjemmeside.

Tilmelding sker på O-service, senest 28. september og gerne før, så det er muligt at sætte et stærkt hold. Noter også i O-servise om du vil med bussen. Du kan også få hjælp til tilmeldingen til tirsdagstræningen for unge og voksne, det gælder også, hvis du er usikker på, hvilken bane du skal løbe.

Ligesom ved divisionsmatchen i Alstrup krat, arrangerer vi en lille klubkonkurrence – måske det er strækket 3-4 der skal konkurreres om denne gang.Smile

Vel mødt, vi glæder os til at se dig til en god klub-dag

Arrangementsudvalget