Kom til divisionsmatch

Søndag d. 4. september 2022 i Stendal- Havredal Plantage, mellem Kjellerup og Frederiks

indbydelse divisionsmatch 2022.pdf (etiming.dk)

Silkeborg Orienteringsklub betaler din løbsafgift, byder på en frokost-sandwich og en sodavand/øl. Til gengæld kommer du til at møde mange andre klubmedlemmer til stævnet og opleve klubfællesskabet i Silkeborg Orienteringsklub – og bidrage til at Silkeborg OK vinder Divisionsmatchen.

Sæt kryds i kalenderen og tilmeld dig stævnet på o-service. Skriv gerne i kommentarfeltet, om du har behov for en plads i en bil hos en klubkammerat, eller om du giver en lift.

Divisionsmatchen i Stendal- Havredal er anden del af Danmarksturneringen, hvor vi konkurrerer om at blive Danmarks bedste klubhold. Vi er allerede nu på første pladsen efter forårets match, men vores konkurrenter bruger alle mulige kneb for at hale ind på os. Konkurrencen afgøres nemlig gennem et sindrigt pointsystem, hvor det gælder om at have deltagere i samtlige klasser. For at stille et stærkt hold, har vi brug for alle; fra begyndere til elite, unge, gamle og dem midt imellem.

Der er baner i mange forskellige sværhedsgrader og alle kan bidrage til, at vi opnår points. Det er ikke muligt at ’tælle negativt’, man trækker ikke ned selvom man bommer derude, så tøv ikke med at tilmelde dig.

Tilmelding sker på O-service, senest 26.8. og gerne før, så det er muligt at sætte et stærkt hold.

Hvis du har spørgsmål så kontakt din ungdomstræner eller Inga Jager på mail: inga@nykrog.com

Vel mødt, vi glæder os til at se dig

Arrangementsudvalget