DM sprint og DM sprintstafet – Klubtur og stafethold

FIF Hillerød inviterer til DM-sprint og -sprintstafet d. 11. og 12. maj. Skal du ikke med?
Klubtur!
Klubben har booket campinghytter på Frederiksværk Camping og Hostel, der ligger ca 25 minutters kørsel fra Hillerød (hvis vi skulle bo i Hillerød skulle vi betale for 2 overnatninger idet stævnet ligger i Kristi Himmelfartsferien). Vi håber at rigtig mange vil være med på klubturen, så vi kan få nogle hyggelige eftermiddags- og aftentimer.
Vi har 4 hytter med plads til 20 personer, men kan helt sikkert booke flere, hvis interessen er overvældende. Der er også mulighed for at bo i eget telt.
Pris for overnatning er 250,- for seniorer og 125,- for ungdomsløbere.
Forplejning: der organiseres noget aftensmad, morgenmad og til madpakker søndag. Her vil udgifterne blive fordelt.
Tilmelding: Notér på o-service, du/I vil med på tur
Frist: 28/4 (samme frist som tilmelding til løbet)
Sprintstafet
Om søndagen løbes sprintstafet i hold:
Et mixed D/H hold består af 2 dame og 2 herre løbere.
Et D/H 45 hold består af 3 løbere, hvoraf mindst en dame. Det samme gælder for D/H 60 og D/H 70.
Har man på forhånd aftalt med nogen, at man vil løbe sammen, og/eller har man præferencer til hvilken tur man vil løbe, skriv det ind på o-service. Ved ingen tur/hold præference vil træningsudvalget sætte holdene.
Vi tilmelder kun hold, hvor alle ture er besatte, og vi vil gerne sørge for, at så mange løbere som muligt får lov til at løbe, derfor vil vi gerne kunne flytte enkelte løbere på tværs af klasserne, hvis der fx er to halve hold i to forskellige klasser. Men vi håber ikke, vi får brug for det. Den bedste måde at undgå det er, at du får fat i din klubkammerat og I selv finder én eller to mere, så I har et fyldt hold, som vi bare kan tilmelde.
Du må også gerne skrive, om du vil løbe en åben bane, hvis der ikke er nok til et hold.
Så, kort og godt:
  • Er I nok til et hold, gå ind og tilmeld jer, samt angiv turrækkefølge.
  • Er I færre, er du alene, tilmeld dig og angiv: 1. om det er ok at løbe i en anden klasse, 2. om du vil tilmedes en åben bane eller ønsker tilmeldingen slettet, hvis der ikke bliver nok til et hold.
Tilmeldingsfrist: Træningsudvalget sætter holdene d. 27/4, så tilmeld dig gerne inden da.
Ved spørgsmål, kontakt mig gerne (giacomo.frattari@gmail.com).
Træningsudvalget
Giacomo, Tove