Gang i klubhuset på søndagene

Der har været godt tryk på klubhuset de seneste søndage med mødested for både trail og vinterlang. Trail fortsætter en god række søndage endnu og mobiliserer omkring 80 løbere hver gang. Disse søndagstræninger er gratis og kræver ikke medlemskab af klubben. Normaltvis siger vi, at man kan være med nogle gange til træning og så melde sig ind. Her gør vi undtagelsen og ”holder åbent” i længere tid.

Det skyldes, at Silkeborg OK trail er et forholdsvis nyt initiativ, og træningerne har sigte mod SOKs nyeste løb Julsø Ultra d. 23. april. Begge dele vil vi gerne skyde godt i gang og samtidig sætte vores klubhus på landkortet for flere.

En del orienteringsløbere fra klubben er også med på søndagene og får del i den gode træning. Ønsker nogle af søndagsløberne at deltage i andre af klubbens træninger og tilbud, må de melde sig ind i SOK, og det oplever vi flere, der gør.

Mange hilsner
Sten Egholm Jørgensen