Tilbud om instruktion hver tirsdag

Bliv mere skarp på at finde vej.
Hver tirsdag i den lyse tid er der tilbud om instruktion i god orientering for voksne i Silkeborg OKs klubhus. Der er nyttige råd til dagens træning og gennemgang af aftenens fokuspunkter, så turen i skoven kan forbedre alles evner med kort og kompas.

Forårets hold af instruktører er:
Anette Bagger Sørensen
Erik Bobach
Martin Fjordvald
Rikke Lysemose Poulsen og
Tove Jakobsen

Instruktionen starter hver gang kl. 17:45 på første sal i klubhuset Vejlsøvej 7. Straks efter pakker vi bilerne og kører sammen til start i skoven.

Efter løb tager flere i klubhuset igen til bad og en kop kaffe med boller. Så kommer kortene ofte på bordet igen, og snakken går om både gode og elendige vejvalg.

Der er fællesspisning et par gange i løbet af foråret.

Nye interesserede er velkomne hver gang.

Lørdag d. 29. april er der Find-Vej-Dag, hvor vi indbyder alle, der vil prøve kræfter med vores spændende sport. Start fra klubhuset mellem kl. 11 og kl. 13. Man kan deltage både alene eller som familie/gruppe.

Der er særligt introduktionsforløb for nybegyndere tirsdagene 2. maj, 9. maj og 16. maj.
Dette er også i klubhuset, hver gang fra kl. 17:45 og et par timer.