Av av av – vi fik stryg i Fussingø

Søndag d. 9. april var 61 løbere fra klubben taget til Fussingø for at kvalificere SOK til landsfinalen. Mange af løberne klarede sig rigtig godt, men det slog ikke til; vi var simpelthen for få. Desuden mistænker vi OK Pan og Horsens OK for at have smugtrænet. De to klubber løb i hver tilfælde med henholdsvis første og anden plads. Vi fik en tredjeplads med hjem. Det er ikke nok til en finaleplads.

Den gode nyhed er, at vi kan rette op på miseren søndag d. 3. september, når 2. del af divisionsmatchen afvikles i Rold. Da sætter vi benhårdt ind, og der bliver brug for alle kræfter i klubben. Vi skal sætte et hold med løbere med alle grader af orienteringsevner. D. 3. september er derfor en dårlig dag at fylde rundt, holde rejsegilde eller tage en smuttur til Barcelona.
D. 3. september skal vi til Rold og gøre rent bord.

Når det så er sagt, ønsker jeg naturligvis OK Pan og Horsens OK tillykke med dagens sejr.
Se alle resultater her